1a. Introducció: context, motivació i avaluació
1a. 01 Què són les vacances per al grup ? Feu una frase definitòria, de no més de 10 mots, entreu-la a l'ePortafoli i escriviu-la a TodaysMee (TM) (http://todaysmeet.com/semtac)
- debateu en grup
- podeu consultar internet
- teniu 2 minuts
1b. 01 Busqueu 3 imatges representatives del que significa per vosaltres sortir a la natura de càping i entreu-les a la mateixa entrada anterior (eP)
- debateu en grup
- podeu consultar internet
- teniu 3 minuts
1b. 02 Presentació a la classe (PDI/oral)
1c. 01 Què haurem d'haver après en acabar les activitats? Entreu-ho a l'eP (eP, TM)
1c.02 Presentació a la classe (PDI/oral)
FASE B
2a. Selecció d'informació consensuada
2a. 01 Se us proposa de planificar unes vacances per a tot el grup i se us demana que dieu quines penseu que són les dates millors per fer, per exemple, 7 dies de vacances? (eP)
2a. 01 Se us proposa de planificar unes vacances per a tot el grup i se us demana que dieu quines penseu que són les dates millors per fer, per exemple, 7 dies de vacances? (eP)
- debateu en grup
- podeu consultar internet
- teniu 3 minuts
- entreu la tria al vostre bloc a la mateixa entrada
2b. 01 Expliqueu la vostra tria a la resta de grups (PDI/oral)
2c. 01 Debat entre els representants dels grups per seleccionar-les i acordar-les (oral/eP)
- entreu la tria de la classe al vostre bloc a la mateixa entrada
FASE C
3a. Cerca d'informació
3a. 01 Un cop triat el lloc per tota la classe, cerqueu la informació de la ruta que proposeu i que definireu sobre un Google Maps?
3a. 01 Un cop triat el lloc per tota la classe, cerqueu la informació de la ruta que proposeu i que definireu sobre un Google Maps?
- debateu en grup
- podeu consultar internet
- teniu 4 minuts
3b. 01 Introduïu-la al vostre ePortafoli en forma d'entrada amb l'embed del mapa de la ruta que heu definit (eP)
3c. 01 En una entrada nova, prepareu 10 preguntes significatives sobre els vostres països que puguen conduir a la identificació del país ( (eP) (es reserven per la FASE D ) (no publiqueu l'entrada, deixeu-la com a esborrany)
FASE D
4a. Preguntes (joc)
4a. 01 Preguntes encadenades
Responeu les preguntes que trobareu als documents tancats amb contrasenya. La resposta de cada pregunta és la clau per obrir la següent pregunta.
Quan tingueu una resposta, feu-la pública (oral o via TM) per tal que la resta dels grups puguen continuar.
Recordeu que els criteris de valoració són els que hem vist a l'avaluació.
- .
- debateu en grup les possibles solucions
- podeu consultar internet
- teniu 4 minuts
FASE E
5a. Retenció de la informació en grup
5a. 01 El professor (o un alumne del grup corresponent) va fent les preguntes que havien preparat prèviament els grups a cada grup (els grups van activant les preguntes que havien entrat -publicant-les- i es veuen a la PDI).
- debateu en grup les possibles solucions
- NO podeu consultar internet
- teniu 1 minut
5b. Retenció de la informació individual
5b.
01El professor (o un alumne del grup corresponent) va fent les preguntes
que havien preparat prèviament els grups a cada alumne (els grups van
activant les preguntes que havien entrat -publicant-les- i es veuen a la
PDI).
- són respostes individuals
- NO podeu consultar internet
- teniu 1 minut
FASE F
6a. Autoavaluació de l'aprenentaqge
6a.01Cada grup fa una valoració delque ha après (continguts -informació-, metodologia de recerca, treball en grup, ús de recursos digitals, expressió oral i escrita...).
S'introdueix al eP. Poden posar-se nota, però millor especificar en què han de millorar.
6b. 01 Expliqueu a la resta grups les vostres conclusions (oral/PDI)
6c. 01 Sintetitzeu les de la classe i poseu-les a l'eP.
FASE G
7a. Avaluació de l'activitat
7a. 01 Avaluació competencial de l'activitat. (eP)
7b. 02 Posada en comú i conclusions. (oral/PDI)
FASE H
8a. Reproducció de l'activitat
8a. 01 Cada grup prepara una activitat semblant adaptada a una nova àrea-matèria i nivell. (eP)
8b. 02 Posada en comú i conclusions. (oral/PDI)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada