dimarts, 28 de febrer del 2012

TASCA 01. EUROPA

FASE A

     1a. Introducció: context, motivació i avaluació

     1a. 01 Què és per al grup Europa? Feu una frase definitòria, de no més de 10 mots, entreu-la a l'ePortafoli i escriviu-la a TodaysMee (TM) (http://todaysmeet.com/semtac)

  • debateu en grup
  • podeu consultar internet
  • teniu 2 minuts
      1a. 02 Presentació a la classe (PDI/oral)


 1b. 01 Busqueu 3 imatges representatives del que significa per vosaltres ser europeu i entreu-les a la mateixa entrada anterior (eP)
  • debateu en grup
  • podeu consultar internet
  • teniu 3 minuts
1b. 02 Presentació a la classe (PDI/oral)


1c. 01 Què haurem d'haver après en acabar les activitats? Entre-ho a l'eP (eP, TM) 

1c.02 Presentació a la classe (PDI/oral)


 FASE B

2a. Selecció d'informació consensuada

2a. 01 Quines penseu que són les dades i elements més identificatius d'un país? (màxim de 6) (eP) 
  • debateu en grup
  • podeu consultar internet
  • teniu 3 minuts
  • entreu la tria al vostre bloc a la mateixa entrada
 2b. 01 Expliqueu la vostra tria a la resta de grups (PDI/oral)

 2c. 01 Debat entre els representants dels grups per seleccionar-les i acordar-les (oral/eP)
  • entreu la tria de la classe al vostre bloc a la mateixa entrada


FASE C


3a. Cerca d'informació
  
3a. 01 Cerqueu la informació decidida de 2 països europeus que trieu? 
  • debateu en grup
  • podeu consultar internet
  • teniu 4 minuts

 3b. 01 Introduïu-la al vostre ePortafoli en forma d'entrada (eP) 

 3c. 01 En una entrada nova, prepareu 10 preguntes significatives sobre els vostres països que puguen conduir a la identificació del país ( (eP) (es reserven per la FASE D ) (no publiqueu l'entrada, deixeu-la com a esborrany)



FASE D



      4a. Preguntes (joc) 

     4a. 01 Cada grup va aportant, per rondes, una dada dels seus països a la sala del TodaysMeet (TM1 http://todaysmeet.com/europa_pistes) i segueix una ronda on cada grup pot dir, si ja sap el país d'algun dels grups, al TM2 http://todaysmeet.com/europa_respostes.
La reposta la fa al TM2 dient el país i el grup que l'ha proposat.
Cas de fallar alguna resposta es perd un torn.
  • debateu en grup les possibles solucions
  • podeu consultar internet
  • teniu 4 minuts 

 FASE E
 
5a. Retenció de la informació en grup
 
 5a. 01 El professor (o un alumne del grup corresponent) va fent les preguntes que havien preparat prèviament els grups a cada grup (els grups van activant les preguntes que havien entrat -publicant-les- i es veuen a la PDI).
  • debateu en grup les possibles solucions
  • NO podeu consultar internet
  • teniu 1 minut
 
5b. Retenció de la informació individual
 
 5b. 01El professor (o un alumne del grup corresponent) va fent les preguntes que havien preparat prèviament els grups a cada alumne (els grups van activant les preguntes que havien entrat -publicant-les- i es veuen a la PDI).
  • són respostes individuals
  • NO podeu consultar internet
  • teniu 1 minut
 
 FASE F
 
 6a. Autoavaluació de l'aprenentaqge

6a.01Cada grup fa una valoració delque ha après (continguts -informació-, metodologia de recerca, treball en grup, ús de recursos digitals, expressió oral i escrita...). 
S'introdueix al eP. Poden posar-se nota, però millor especificar en què han de millorar.
 
6b. 01 Expliqueu a la resta grups les vostres conclusions (oral/PDI)

6c. 01 Sintetitzeu les de la classe i poseu-les a l'eP.


FASE G

7a. Avaluació de l'activitat
 
7a. 01 Avaluació competencial de l'activitat. (eP)

7b. 02 Posada en comú i conclusions. (oral/PDI)



FASE H

8a. Reproducció de l'activitat
 
8a. 01 Cada grup prepara una activitat semblant adaptada a una nova àrea-matèria i nivell. (eP)

8b. 02 Posada en comú i conclusions. (oral/PDI)
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada